Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Γενικές πληροφορίες

Δέχεστε εισιτήρια του ΕΟΤ ή του ΟΓΑ

Δυστυχώς δεν έχουμε δεδομένα για να σας ενημερώσουμε.

Μπορείτε να κάνετε μία ερώτηση στα τηλέφωνά μας για εξελίξεις

Πού μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με την πολιτική κρατήσεων, πληρωμών και ακυρώσεων;

Μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στον ιστότοπό μας στην καρτέλα πολιτικές. Είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε μαζί μας για τυχόν διευκρινίσεις

Η επιχείρησή σας είναι ανοιχτή όλο το χρόνο;

Η επιχείρηση είναι ανοιχτή από τα μέσα Μαΐου έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Έχω κάνει κράτηση για παραπάνω από ένα δωμάτια. Μπορούν να είναι το ένα δίπλα στο άλλο;

Υπάρχουν δύο κτίρια. Οι τύποι δωματίων είναι διαμοιρασμένοι σε αυτά με ακανόνιστο τρόπο. Μπορούμε να το εγγυηθούμε ότι τα δωμάτια που κλείσατε θα είναι το ένα δίπλα στο άλλο. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το γραφείο κρατήσεων

Φωτογραφίες δωματίων. Τα δωμάτια αντιστοιχούν σε αυτά των φωτογραφιών;

Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα λάβετε το ίδιο ακριβώς δωμάτιο, καθώς στον τύπο δωματίου που είδατε υπάρχουν φωτογραφίες από όλα τα δωμάτια ίδιου τύπου.

Μπορώ να ζητήσω μια συγκεκριμένη τοποθεσία για το δωμάτιο μου (συγκεκριμένος όροφος, θέα κ.λπ.);

Οι προτιμήσεις σας θα μεταφερθούν στη ρεσεψιόν, η οποία θα προσπαθήσει να σας ικανοποιήσει, αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε εκ των προτέρων.

Προσφέρετε άτομα με ειδικές ανάγκες δωμάτια;

Όχι, δυστυχώς δεν έχουμε σχεδιάσει δωμάτια με ειδικές ανάγκες με κατάλληλο εξοπλισμό πρόσβασης

Διατίθενται επιπλέον κρεβάτια / παιδικά κρεβάτια;

Επιπλέον κρεβάτια διατίθενται σε δωμάτια που το συμπεριλαμβάνουν στην περιγραφή τους. Τα παιδικά κρεβάτια διατίθενται με επιπλέον χρέωση 5 € ανά ημέρα.

Επιτρέπονται τα κατοικίδια; Μπορώ να φέρω το κατοικίδιό μου;

Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται.

Υπάρχει χώρος στάθμευσης στο οίκημά σας;

Ναι υπάρχει. Μπορείτε να δείτε μερικές φωτογραφίες στο χαρτοφυλάκιό μας.

Μπορώ να μαγειρέψω στο δωμάτιο;

Όχι, το μαγείρεμα δεν επιτρέπεται μέσα στα δωμάτια. Τα δωμάτια δεν είναι σχεδιασμένα για να μαγειρεύουν οι επισκέπτες.

Toggle title

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Check-in Check-out

Τι ώρα πραγματοποιείται το check in;

Γενικά, όλα τα δωμάτια είναι διαθέσιμα από τις 3 μ.μ. και οικογενειακά δωμάτια από τις 4 μ.μ.

Μέχρι τι ώρα είναι το check-out;

Το check out είναι συνήθως μέχρι στις 11 π.μ. Στη συνέχεια, τα δωμάτια πρέπει να καθαριστούν για τις επερχόμενες αφίξεις.

Είναι δυνατή η είσοδος σε δωμάτιο πριν από το check-in (3 μ.μ.);

Εάν το δωμάτιο είναι έτοιμο και άδειο είναι εφικτη η είσοδος στο δωμάτιο πριν τις 3:00

Είναι δυνατόν να μείνετε στο δωμάτιο περισσότερο κατά την ημερομηνία αναχώρησης; Πόσο κοστίζει αυτό?

Μπορείτε να παρατείνετε τη διαμονή σας εάν δεν υπάρχει επερχόμενη κράτηση στο δωμάτιό σας. Η παρατεταμένη διαμονή ανέρχεται στο 50% της τιμής του δωματίου.

Ερωτήσεις σχετικές με τις τιμές μας

Συμπεριλαμβάνεται πρωινό στην τιμή του δωματίου;

Η τιμή του δωματίου περιλαμβάνει μόνο τη διαμονή. Δεν υπάρχει διαθέσιμη επιλογή για γεύματα και πρωινό για την ώρα

Περιλαμβάνονται τα σεντόνια στο κατάλυμα και πόσο συχνά αλλάζονται;

Ναι, το κατάλυμα μας διαθέτει σεντόνια και πετσέτες προσώπου. Και αλλάζουν ανάλογα με τις ανάγκες.

Περιλαμβάνονται οι πετσέτες στα στις τιμές των δωμάτια;

Στην τιμή περιλαμβάνονται πετσέτες προσώπου. Υπάρχει επιπλέον χρέωση μόνο για πετσέτες σώματος.

Ποια είναι η χρέωση για πρόσβαση στο Internet μέσω Wi-Fi;

Το Wi-Fi είναι δωρεάν για όλους τους επισκέπτες μας. Λάβετε υπόψη ότι το σήμα θα έχετε στους εξωτερικούς χώρους

Είναι οι τιμές κατά άτομο ή κατά δωμάτιο;

Όλες οι τιμές, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, είναι ανά δωμάτιο δεδομένης της βασικής χωρητικότητας. (Για παράδειγμα Δίκλινο δωμάτιο – σύνολο δύο ατόμων, Τρίκλινο δωμάτιο – σύνολο τριών ατόμων)

Γιατί το κόστος ποικίλλει από μέρα σε μέρα;

Ένας λόγος μπορεί  είναι οι διαφορετικές ημερομηνίες ή εμερομηνίες υψηλής περιόδου. Άλλοι λόγοι θα μπορούσαν να είναι ότι οι τιμές έχουν αυξηθεί από την τελευταία σας επίσκεψη στον ιστότοπό μας ή την τλευταια φορά που επικοινωνήσατε με το γραφείο κρατήσεων. Γενικά, οι τιμές είναι πιθανό να αυξηθούν, όσο περισσότερο περιμένετε με την κράτησή σας.

Τι είναι η τραπεζική μεταφορά / τραπεζικό έμβασμα;

Είναι μια τυπική μέθοδος για την πληρωμή σε μία νόμιμη επιχείρηση. Για να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μέθοδο, θα σας παρέχουμε τα στοιχεία του τραπεζικού μας λογαριασμού και θα στείλετε την πληρωμή μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της τράπεζάς σας. Λάβετε υπόψη ότι τέτοιες συναλλαγές ενδέχεται να έχουν καθυστέρηση. Για αυτόν τον λόγο, το χρησιμοποιούμε μόνο για προπληρωμές και προκαταβολές.

Είναι δυνατόν να πληρώσετε για διαμονή με κάρτα ATM;

Ναι, μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα ATM.

Τι είδους πιστωτικές κάρτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πληρωμή;

Χρεωστικές κάρτες με επαρκές υπόλοιπο ή πιστωτικές κάρτες.

Έλαβα ένα link για να πληρώσω με Viva. Να το εμπιστευτώ?

Τέτοιο link θα λάβετε από εμάς μόνο κατόπιν συνεννοήσεως. Μην εμπιστεύεστε συνδέσμους για πληρωμές χωρίς να τις περιμένετε και μην στέλνετε χρήματα για επιπλέον χρεώσεις χωρίς να έχετε ειδοποιηθεί επίσημα από το κατάλυμα

Πληροφορίες για την παραλία

Ποια είναι η απόσταση από την παραλία;

Η παραλία απέχει 50μ. από το κτήριο. Απλά διασχίζετε την αυλή μας, περνάτε έναν δρόμο και είστε στην παραλία. Μπορείτε να το ελέγξετε στη σελίδα επικοινωνίας όπου μπορείτε να δείτε τη θέση μας στον χάρτη

Πώς είναι η παραλία και πληρώνω για πρόσβαση σε αυτήν;

Μπορείτε να βρείτε μια περιγραφή της παραλίας στις ιστοσελίδες μας στην περιγραφή του ξενοδοχείου. Η πρόσβαση στις παραλίες είναι δωρεάν.

Υπάρχει οργανωμένη παραλία με ομπρέλες και ξαπλώστρες;

Ναι, ένα beach bar λειτουργεί από τις αρχές Ιουνίου έως τις 6-7 Σεπτεμβρίου.

Ποια είναι η επιπλέον χρέωση για ομπρέλες και ξαπλώστρες;

Η επιχείρηση παραλίας είναι μια συνδεδεμένη επιχείρηση με τα ενοικιαζόμενα δωμάτια Fernandos, αλλά δεν θεωρείται μία επιχείρηση. Όποιος επιθυμεί να ι να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του beach bar είναι υποχρεωμένος να παραγγείλει προϊόντα αποκλειστικά από το μενού του.

Η χρέωση για τα ροφήματα/αφεψήματα κυμαίνεται από 3-8 €. Έτσι, η ελάχιστη χρέωση θα είναι περίπου 6 €.

 

Μπορώ να καταναλώσω τα δικά μου προϊόντα μου στο Beach Bar;

Η πολιτική του beach bar δεν επιτρέπει στους πελάτες να καταναλώνουν τα δικά τους προϊόντα

Τι εποχή είναι καλύτερη για κολύμπι;

Όλο το καλοκαίρι είναι κατάλληλο για κολύμπι. Η θερμοκρασία του νερού όμως είναι πιο ζεστή από τα μέσα Ιουνίου έως τα μέσα Σεπτεμβρίου

Είναι υποχρεωτική ή η μόνη επιλογή να πάω στο Beach Bar ;

Όχι, δεν είναι. Αν θέλετε, υπάρχουν μερικά πιο οργανωμένα μέρη γύρω που μπορείτε επίσης να επισπευτείτε. Είναι εφικτό και να πάτε στην παραλία με τον δικό σας εξοπλισμό, η πρόσβαση είναι και δωρεάν

Visit us on Facebook